http://www.gpsreview.net/tomtom-lifetime-map-updates/TomTom today announced new “Lifetime Map Updates” for newer devices. More devices that are released in 2010 will qualify for this program, and the TomTom EASE we mentioned yesterday may be one of those devices.
“Roads are continually changing– from new street names to closed bridges – so it’s important for users to always have the most up-to-date maps,” said Jocelyn Vigreux, president of TomTom Inc. “With the introduction of Lifetime Map Updates, customers can rest assured that the directions their TomTom device provides will always be the most accurate and efficient available.”
The TomTom HOME program is free, and users can download that program, connect their GPS, and download any map updates that become available for their device. Map updates typically come out on a quarterly basis.
Tá, agora só falta estenderem para todos os usuários... eu acho que esses caras tão perdendo grana com os usuários antigos... quem tem dinheiro pra ter carro e GPS poderia se dar ao luxo de pagar, sei lá, uns 5 dólares mensais pra estar com isso sempre atualizado.
Se o serviço fosse decente eu pagaria com certeza. 10 pilas por mês é nada hoje em dia.
Espero que seja ampliado para todos os usuários... ou que venha pro Brasil... comprei o meu em 2010, a notícia é de Janeiro, mas ninguém me avisou nada sobre free maps forever...